Honda VFR 800
* Motor: Kapalinou chlazený, čtyřdobý čtyřválec do V se sklonem válců 90 stupňů,výkon 109 k při 10 00 1/min, točivý moment 80 kW při 8 800 1/min, dvě nahoře uložené vačkové hřídele poháněné řetězem, čtyři ventily na válec, hrníčková zdvihátka, VTEC, mazání s mokrou klikovou skříní, elektronické vstřikování, O 36 mm, řízený katalyzátor se sekundárním přisáváním vzduchu, alternátor 470 W, baterie 12 V/10 Ah, hydraulicky ovládaná vícekotoučová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka, řetěz s O-kroužky.
* Podvozek: Hliníkový mostový rám, teleskopická vidlice, O 43 mm, nastavitelné předpětí pružiny, vzadu hliníková jednoramenná kyvná vidlice, plně nastavitelná centrální pružicí a tlumicí jednotka, vpředu dvoukotoučová brzda, O 296 mm, třípístkové třmeny, brzdový systém CBS, ABS.
* Rozměry a hmotnosti: Rozvor 1460 mm, úhel hlavy řízení 64,7 stupně, stopa 95 mm, délka dráhy odpružení vpředu/vzadu 109/120 mm, výška sedla 800 mm, hmotnost s plnou nádrží 249 mm, nosnost 195 kg, objem palivové nádrže 21 l.
Naměřené hodnoty
* Jízdní výkony
Max. rychlost: 247 km/h
Zrychlení
0–100 km/h: 3,1 s
0–140 km/h: 5,4 s
Elasticita
60–100 km/h: 5,1 s
Spotřeba: 5,9 a více l/100 km